Tuesday, June 23, 2015

Dosa itu

Tiada kata mampu terucap
Bila dosa membelit diri
Hanya airmata taubat
Mengalir tanpa sedar
Allah..
Lahirnya dosa ku
Kala ku melupakanMu
....... :'(  :'(  :'(
Hina nya diri ini..Ya ALLAH
Ingatan pd dosa
Menghimpit rasa
Lemah seluruh anggota
Malunya pada Mu ..Allah
........ :'(  :'(  :'(
Kau Maha Mendengar lagi Maha Melihat
Maha Mengetahui segala isi hati..
Taubatku mengiringi dukaku
Terimalah Ya Allah
Beban dosa ini sangat berat
Mana mungkin aku hidup..jika dosaku lebih besar dr bumi ini
Mana bisa aku mati dlm aman selagi dosa itu tidak terampun..
Kaulah Yg Maha Pengampun..
ARRAHMAN
ARRAHIMM...
Pilu
Pedih
...Oh Dosa...

Aku bukan maksum
Aku hanya hambaMu Ya Allah
Yg leka dan alpa
Dibuai nafsu serakah
Dan dibiar diri ..digoda syaitan..
Ampunkan aku ...Ya Allah
Diri ini tidak layak keSyurgaMu
Tp aku takut akan siksa nerakaMu
Pandanglah aku dgn pandangan kasihsayangMu
Janganlah KAU pandang aku dgn pandangan kemurkaanMu..

Ampunilah diri ini...

No comments:

Post a Comment